Vil du gerne have din virksomheds logo .
Hvis du indsætter et link til denne side, der hvor du skriver din virksomheds cvr-nummer på din hjemmeside, vil vi kvittere med en komplet liste af alle virksomhederne i branchen Uoplyst.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du vil høre mere, eller hvis du allerede har indsat referencen på din hjemmeside.
Hvis du opretter dig som bruger på eStatistiks hjemmeside, har du muligheden for at følge virksomheder du finder her på siden. Du kan oprette dig her, og det er gratis.
Når du er oprettet som bruger på vores side, har du også mulighed for at købe dig adgang til ubegrænset brug af vores download funktion i eSegmentering og i vores brancheanalyser. Dette koster 4000,- ekskl. moms. Skriv til kni@estatistik.dk for at høre mere om dettet tilbud.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du har brug for hjælp til oprettelse af ny bruger.
FTZ DANMARK A/S har ingen offentlig data om deres direktion og bestyrelse.
FTZ DANMARK A/S har ingen offentlig data om deres ejerstruktur.
FTZ DANMARK A/S har ingen datterselskaber.
Bruno Evers tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Kurt Rasmussen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Flemming Kristian Nielsen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Karl Kettlitz tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Alex Banke tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Bent Christian Petersen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Bent Christian Petersen tiltrådte som salgs- og marketingdirektør.
Leif Børge Larsen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Peter Kragh Falkenberg tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Alex Banke tiltrådte som direktør for virksomheden.
Bruno Evers tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Erik Hansen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Poul-Henry Eiby Christiansen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Poul-Henry Eiby Christiansen tiltrådte som direktør for virksomheden.
Revisionsanstalten for Fyn tiltrådte som revisor for virksomheden.
Franz Werner Drees tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
ANDERSEN STATSAUTORISERET REVISIONSAKTIESELSKAB tiltrådte som revisor for virksomheden.