Vil du gerne have din virksomheds logo .
Hvis du indsætter et link til denne side, der hvor du skriver din virksomheds cvr-nummer på din hjemmeside, vil vi kvittere med en komplet liste af alle virksomhederne i branchen Uoplyst.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du vil høre mere, eller hvis du allerede har indsat referencen på din hjemmeside.
Hvis du opretter dig som bruger på eStatistiks hjemmeside, har du muligheden for at følge virksomheder du finder her på siden. Du kan oprette dig her, og det er gratis.
Når du er oprettet som bruger på vores side, har du også mulighed for at købe dig adgang til ubegrænset brug af vores download funktion i eSegmentering og i vores brancheanalyser. Dette koster 4000,- ekskl. moms. Skriv til kni@estatistik.dk for at høre mere om dettet tilbud.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du har brug for hjælp til oprettelse af ny bruger.
H O P NR. 139 ApS har ingen offentlig data om deres direktion og bestyrelse.
H O P NR. 139 ApS har ingen offentlig data om deres ejerstruktur.
H O P NR. 139 ApS har ingen datterselskaber.
DELOITTE STATSAUTORISERET REVISIONSAKTIESELSKAB tiltrådte som revisor for virksomheden.
Tom Frederik Paludan tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Hans Helmer Dahl Andersen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Per-Oluf Jensen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Frederik Douglas Iuel-Brockdorff tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Lars Henrik Thorlund Nielsen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Frede Sigvard Rasmussen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Vagn Faurholm Christensen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Vagn Faurholm Christensen tiltrådte som direktør for virksomheden.
Hans Ole Busch Hansen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Torben Rode tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Henrik Anders Vinten tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Henrik Anders Vinten tiltrådte som direktør for virksomheden.
Søren Vang Rasmussen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Sven Agner Petersen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
SELSKAB NR. 19035290 ApS tiltrådte som revisor for virksomheden.