Vil du gerne have din virksomheds logo .
Hvis du indsætter et link til denne side, der hvor du skriver din virksomheds cvr-nummer på din hjemmeside, vil vi kvittere med en komplet liste af alle virksomhederne i branchen Aktiviteter vedrørende fysisk velvære.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du vil høre mere, eller hvis du allerede har indsat referencen på din hjemmeside.
Hvis du opretter dig som bruger på eStatistiks hjemmeside, har du muligheden for at følge virksomheder du finder her på siden. Du kan oprette dig her, og det er gratis.
Når du er oprettet som bruger på vores side, har du også mulighed for at købe dig adgang til ubegrænset brug af vores download funktion i eSegmentering og i vores brancheanalyser. Dette koster 4000,- ekskl. moms. Skriv til kni@estatistik.dk for at høre mere om dettet tilbud.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du har brug for hjælp til oprettelse af ny bruger.
NE Bodycare Aps har ingen datterselskaber.
Martinsen København, statsautoriseret revisionsaktieselskab tiltrådte som revisor for virksomheden.
Beierholm Godkendt Revisionspartnerselskab tiltrådte som revisor for virksomheden.
F.J. Revision v/Frank Jakobsen tiltrådte som revisor for virksomheden.
Anders Nybro Christensen tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Anders Nybro Christensen tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Anders Nybro Christensen tiltrådte som reel ejer.
Jan Martin Ellemose Hansen tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Jan Martin Ellemose Hansen tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Jan Martin Ellemose Hansen tiltrådte som reel ejer.
ELLEMOSE HOLDING ApS tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
ANDERS NYBRO HOLDING ApS tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Anders Nybro Christensen tiltrådte som direktør for virksomheden.
Jan Martin Ellemose Hansen tiltrådte som direktør for virksomheden.
Multi Revision I/S tiltrådte som revisor for virksomheden.
ELLEMOSE HOLDING ApS tiltrådte som stifter af virksomheden.
ANDERS NYBRO HOLDING ApS tiltrådte som stifter af virksomheden.