Vil du gerne have din virksomheds logo .
Hvis du indsætter et link til denne side, der hvor du skriver din virksomheds cvr-nummer på din hjemmeside, vil vi kvittere med en komplet liste af alle virksomhederne i branchen Computerkonsulentbistand og forvaltning af computerfaciliteter.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du vil høre mere, eller hvis du allerede har indsat referencen på din hjemmeside.
Hvis du opretter dig som bruger på eStatistiks hjemmeside, har du muligheden for at følge virksomheder du finder her på siden. Du kan oprette dig her, og det er gratis.
Når du er oprettet som bruger på vores side, har du også mulighed for at købe dig adgang til ubegrænset brug af vores download funktion i eSegmentering og i vores brancheanalyser. Dette koster 4000,- ekskl. moms. Skriv til kni@estatistik.dk for at høre mere om dettet tilbud.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du har brug for hjælp til oprettelse af ny bruger.
ALEXANDRA INSTITUTTET A/S tiltrådte som ejer 5 - 9,99% af virksomheden.
PARTISIA HOLDING ApS tiltrådte som ejer 25 - 33,33% af virksomheden.
Jakob Pagter tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Jakob Pagter tiltrådte som ejer 5 - 9,99% af virksomheden.
Peter Frands Frandsen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Peter Frands Frandsen tiltrådte som ejer 10 - 14,99% af virksomheden.
Ivan Bjerre Damgård tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Ivan Bjerre Damgård tiltrådte som ejer 5 - 9,99% af virksomheden.
Jesper Buus Nielsen tiltrådte som ejer 10 - 14,99% af virksomheden.
Kurt Nielsen tiltrådte som adm. direktør for virksomheden.
Kurt Nielsen tiltrådte som formand for bestyrelsen.
Claudio Orlandi tiltrådte som ejer 5 - 9,99% af virksomheden.
Emil Bremer Orloff tiltrådte som ejer 5 - 9,99% af virksomheden.
DICOMECH ApS tiltrådte som ejer 10 - 14,99% af virksomheden.
PARTISIA HOLDING ApS tiltrådte som ejer 25 - 33,33% af virksomheden.
PARTISIA ApS tiltrådte som stifter af virksomheden.
PARTISIA ApS tiltrådte som ejer 33,34 - 49,99% af virksomheden.
EY Godkendt Revisionspartnerselskab tiltrådte som revisor for virksomheden.