Vil du gerne have din virksomheds logo .
Hvis du indsætter et link til denne side, der hvor du skriver din virksomheds cvr-nummer på din hjemmeside, vil vi kvittere med en komplet liste af alle virksomhederne i branchen Praktiserende speciallæger.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du vil høre mere, eller hvis du allerede har indsat referencen på din hjemmeside.
Hvis du opretter dig som bruger på eStatistiks hjemmeside, har du muligheden for at følge virksomheder du finder her på siden. Du kan oprette dig her, og det er gratis.
Når du er oprettet som bruger på vores side, har du også mulighed for at købe dig adgang til ubegrænset brug af vores download funktion i eSegmentering og i vores brancheanalyser. Dette koster 4000,- ekskl. moms. Skriv til kni@estatistik.dk for at høre mere om dettet tilbud.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du har brug for hjælp til oprettelse af ny bruger.
Eskil Krogh tiltrådte som adm. direktør for virksomheden.
Ingrid Cecilie Overby tiltrådte som direktør for virksomheden.
Erik Krogh tiltrådte som ejer 100% af virksomheden.
PIASTER REVISORERNE, STATSAUTORISERET REVISIONSAKTIESELSKAB tiltrådte som revisor for virksomheden.
EY Godkendt Revisionspartnerselskab tiltrådte som revisor for virksomheden.
Erik Krogh tiltrådte som direktør for virksomheden.
CJ Partnership I/S tiltrådte som revisor for virksomheden.
ERNST & YOUNG DENMARK P/S tiltrådte som revisor for virksomheden.
BEIERHOLM, STATSAUTORISERET REVISIONSAKTIESELSKAB tiltrådte som revisor for virksomheden.
Kirsten Krogh tiltrådte som stifter af virksomheden.
Kirsten Krogh tiltrådte som direktør for virksomheden.
Kirsten Krogh tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Kirsten Krogh tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Kirsten Krogh tiltrådte som reel ejer.
Erik Krogh tiltrådte som stifter af virksomheden.
Erik Krogh tiltrådte som ejer 50 - 66,65% af virksomheden.
Erik Krogh tiltrådte som reel ejer med 100% af virksomheden.
Erik Krogh tiltrådte som reel ejer.
Reg. revisor Folmer Tønson Friis tiltrådte som revisor for virksomheden.