FormålVirksomhedens formål er at drive en skole, hvor målgruppen er svage borgere, herunder sent udviklede unge, som ikke umiddelbart er motiverede til eller har mulighed for at påbegynde uddannelse eller arbejde.
Med udgangspunkt i de praktiske aktiviteter samt teoretisk undervisning skal der sigtes mod at give deltagerne optimale muligheder for at opnå beskæftigelse og evt. kompetencegivende uddannelse. Deltagerne skal uddannes
til i videst mulig omfang at være selvhjulpne.
Det er endvidere selskabets mål, at de praktiske aktiviteter skal ses som en del af undervisningen og lægges således tilrette, at det motiverer til deltagelse i de teoretiske dele af programmet.
Den teoretiske undervisning skal tilrettelægges under hensyntagen til deltagernes forudsætninger og omfatter både almene, personlige og erhvervsmæssige emneområder.
Den teoretiske undervisning skal være af betydeligt omfang, og skal i størst mulig grad integreres med de praktiske aktiviteter.
Uddannelses- og erhvervsvejledning skal indgå som en del af den teoretiske og praktiske undervisning.
TegningsregelVirksomheden tegnes af direktøren.
show_chart
Udvikling i antal ansatte
Behandlings- og specialskolen Grennessminde Birkerød ApS har ikke haft nogen beskæftigelse endnu. Vi kan derfor ikke generere figuren for denne virksomhed.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du vil høre mere, eller hvis du allerede har indsat referencen på din hjemmeside.
Vil du følge virksomheden Behandlings- og specialskolen Grennessminde Birkerød ApS?
Hvis du opretter dig som bruger på eStatistiks hjemmeside, har du muligheden for at følge virksomheder du finder her på siden. Du kan oprette dig her, og det er gratis.
Når du er oprettet som bruger på vores side, har du også mulighed for at købe dig adgang til ubegrænset brug af vores download funktion i eSegmentering og i vores brancheanalyser. Dette koster 4000,- ekskl. moms. Skriv til kni@estatistik.dk for at høre mere om dettet tilbud.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du har brug for hjælp til oprettelse af ny bruger.