error

Reklamebeskyttet virksomhed

H. C. Andersen Institut Holding ApS

subject

Virksomhedsinformation

  • Navn H. C. Andersen Institut Holding ApS
  • CVR 39705850
  • Binavne Cresenta Institut Danmark ApS Det dansk-portugisiske Hans Christian Andersen Institut ApS Medier og Miljø ApS Miljø og Medier ApS Vemmelev OKL ApS
  • Adresse Østre Stationsvej 39B, 5000 Odense C
  • Kommune Odense Kommune
  • Branche Litteratur- og musikkomposition
  • Virksomhedsform Anpartsselskab
  • Antal ansatte
  • Etableret05. juli, 2018
  • ReklamebeskyttetJa
  • Telefon20967000
  • Emailhanschristiananderseninstitut@gmail.com
  • Hjemmeside H. C. Andersen Institut Holding ApS
  • Status NORMAL
  • Revisor Revision fravalgt
  • Formål Selskabets formål er etablering og drift af lukkede komposteringsanlæg i Danmark samt udlandet.
  • Tegningsregel Selskabet tegnes af direktøren
speed

Regnskabsoversigt for 2023

  • Bruttofortjeneste -
  • Egenkapital 37' DKK 2022: 38' DKK
  • Årets resultat -2' DKK 2022: -1' DKK
  • Soliditetsgrad
  • Likviditetsgrad
  • Afkastningsgrad
file_download

Hent årsrapporter som PDF

assignment

Regnskaber

Resultat i 1000 DKK2023-122022-122021-122020-122019-12
Nettoomsætning---00
Bruttofortjeneste---0-3
Driftsresultat (EBIT)---0-3
Resultat før skat-2-100-3
Årets Resultat-2-100-3
Balance i 1000 DKK2023-122022-122021-122020-122019-12
Anlægsaktiver3530000
Omsætningsaktiver294088
Egenkapital37394088
Hensatte forpligtelser00000
Gældsforpligtelser00000
Årets balance37394088
Nøgletal i %2023-122022-122021-122020-122019-12
Soliditetsgrad100,0100,0100,0100,0100,0
Likviditetsgrad-----
Afkastningsgrad---0,0-33,3
Overskudsgrad-----

Tal fra erhvervsstyrelsens regnskabs-API. eStatistik henviser til Erhvervsstyrelsen ved eventuelle fejlregistreringer. Vi anbefaler at krydstjekke regnskabsdataen med årsrapporterne i PDF.

show_chart

Udvikling i antal ansatte

H. C. Andersen Institut Holding ApS har ikke haft nogen beskæftigelse endnu. Vi kan derfor ikke generere figuren for denne virksomhed.

event_note

Virksomhedshistorik